Grattis Ronja & Emmy <3

Nu har mina två bästa vänner blivit 18 år wohoo! Dethär har jag väntat på nu i ett halft år haha.. På onsdagen var jag och Ronja till Åbo där vi träffade människor från Pargas. Det var en av de roligaste kvällarna i mitt liv, tur att jag for med! I går var det skrivningar som jag faktiskt tror att gick helt bra och känslan efteråt var så skööön! Senare på kvällen for vi i väg till Harrys för att fira Emmy. Jag hoppade dock över drickandet.. Vill ju vara utvilad idag när vi ska till Åbo igen. ;) Japp det är altså planen för idag. Kommer bli såå kul att ha både Emmy och Ronja med! 
 
 
 
Puss på er mina flickor! I dag är det fest! 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
mando

emmy så fin hon e på ensambilden, rikit födelsedagsprinsessan <3

2013-09-28 @ 11:03:32
URL: http://amandaessen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0