Days like this I want to drive away, pack my backs and watch your shadow fade.

Kan inte beskriva hur mycket jag längtar till att söka in till nya skolor och förhoppningsvis skjuta upp min studieplats ett år. Det skulle vara min "dream come true" om jag skulle slippa in till en frisörskola och få skjuta upp studieplatsen ett år och få resa utomlands helt själv! Få träffa nya människor, få börja helt från noll och bestämma exakt hurdan jag vill vara och skita i alla gamla uppfattningar som människor har om en och skapa nya. Hur underbart skulle inte det vara. Vet bara inte vilket land jag skulle vilja åka till ännu? Spanien, Italien, USA och Australien är länder jag har tänkt på. Fast jag har hört att det är svårare att få jobb i länder utanför Europa..
Om någon som läser detta vet mera om denna sak kan hon/han skicka en kommentar? :)
 
 
 

You chewed me up
And spit me out
Like I was poison in your mouth

You took my light
You drained me down
But that was then
And this is now

This is the part of me
That you're never gonna ever take away from me

 

Throw your sticks and stones,

Throw your bombs and blows,

But you're not gonna break my soul



 


Kommentarer
Laura

Ja visst int riktit vilken del du ville veta mer om, flytta fram studierna ett år eller jobba utomlands.. Om att flytta studierna framåt; du behöver ju inte ännu söka någonstans, du kan först jobba ett år o sen söka. Om att jobba utomlands; det är svårare att få jobb utanför Europa eftersom du i så fall måste skaffa ett visum, inom Europa får du jobba fritt. O sen beror de ju allti lite på vad du vill jobba med om det är lätt eller svårt att få jobb :)

2013-12-12 @ 20:50:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0