ASDFGHJKLÖ

HERREGUD VILKEN VECKA DETTA KOMMER BLI! I morgon fyller Ronja 18 år vilket innebär, födelsedagsmiddag, tatuering för oss båda (Ronjas andra och min första) och fest på kvällen! ;) Shit jag är spänd för tatueringen... Har haft en idé länge i huvudet som jag har försökt rita på papper och nu en dag före jag ska ta tatueringen blev den perfekt! :D Tatueringen jag ska ta är ett ord som betyder jätte mycket för mej som ska få mej att påminnas om grejen oftare.. Vill inte avslöja något nu men lovar att lägga bild så fort som möjligt! 
 
Annat som kommer hända denna vecka är mina första studentskrivningar nu på fredagen. Ämnet jag ska skriva är hälsokunskap. Hoppas det går bra! På samma dag fyller Emmy 18 så det blir riktigt ordentlig fest på lördagen efter flickornas match! Denna vecka kommer altså bli hur stressig och awesome som helst!! :):):)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0