There will be no more pretending

Känner mej som en "ny flicka" eller något liknande haha (okej detdär lät lite töntigt). Jag tror jag har fattat vad dethär med att lyssna på sig själv mera innebär. Förut hade jag otroligt svårt att prioritera mina egna saker, utan gjorde mest som alla andra "sa" att jag skulle göra. Nu har jag fått nog av det och tänker leva & göra mina egna val helt som jag själv vill och inte gå efter alla andra. Ja, jag är superlätt påverkad, men tammetusan jag jobbar på det och bra ska det bli har jag bestämt mej för. Har inte mycket kvar i skolan heller! Längtar så j*vla mycket på att få gå ut gymnasie och få välja och söka in till såna skolor som jag verkligen vill till. Valen lutar just nu mot frissahållet.. Fast före det skulla jag helst åka utomlands och jobba eller något liknande. Tänker att detta är "ones in a lifetime" och känner nästan att jag måste göra det. För mig själv, för att få växa lite och få mera erfarenheter. Att få komma bort från lilla Pargas som man har ruttnat i hela sitt liv skulle också vara ett litet plus. Dessutom är det ju perfekt att åka iväg då man inte längre har någon pojkvän.. Det har ni säkert inte missat haha?
 
 
 
Jag tror på citatet "vill jag så kan jag!" Det borde ni också ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0