Tchu tchu tcha

Gjorde ett träningsprogram här för en och en halv vecka sedan ungefär. Har faktiskt lyckats följa programmet hittills, jeij! Nu är det ny vecka igen, och lika mycket träning hoppas jag! Vill verkligen göra detta för min egen skull och ingen annans! Jag kan bara föreställa mig hur bra det skulle kännas att vara nöjdare med säg själv och på samma få lite bättre självförtroende! Det är den känslan jag försöker tänka på då det känns som om jag inte skulle orka..
 
P.s. Fredag, lördag och söndag fukar så att jag väljer någon av dem tre att träna på, så har altså två vilodagar. :) 
 
 
 
Jep, det var det! Lycka till Laura :D:D:D:D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0