Sjuklingen här, hej

Valde att stanna hemma idag. Mådde inte alls bra på morgonen, så tänkte att det är bäst att jag vilar idag. Får se om jag orkar gå till skolan i morgon..
 
Nu till helt andra saker.Hade en bild med texten "I can't wait to have kids of my own" i förr förra inlägget och så är det faktiskt.. Har längtat efter att få egna barn sedan jag var typ 12 år haha? Kan ju också bero på att jag och min äldsta lillebror har bara ett år och tre månader i mellan oss. Jag fick altså inte vara bebis så hemst länge och blev snabbt stor flicka. Janne (min lillebror) hade jag alltid hängandes efter mej och var lite som en "extramamma" åt honom på t.ex. dagis när mina föräldrar inte var med. Så är det ju förstås int mera, men jag tror att det att "sköta om någon" har kommit därifrån och har fastnat kvar hos mej, eftersom jag gärna sköter om mina vänner och tro det eller ej också min pojkvän. I alla fall är jag helt sjukt bebissjuk och efter att jag skötte lite om Joes systers bebis så blev jag ju bara ännu mer.. 
 
Bjuder några bilder på sötnosarna Felix och Jamilah :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0