Mål?

 
Har ni några mål som ni kämpar för att klara av? Har ni i så fall klarat av dem och hur gjorde ni?
Jag har säkert aldrig haft några mål som jag har kämpat för. Om jag har haft har jag nog haft den undermedvetet och inte tänkt på det. Det finns säkert miljoner saker jag skulle vilja klara av, vet inte bara hur? Skrev nyss upp lite grejer på en lista som jag tänkte printa ut och lägga på en plast i mitt rum som jag ser varje dag, typ ovanför spegeln eller brevid sängen. Har hört att det är bra att se sina mål framför sig varje dag så man påminns om hur mycket man vill något. Vet inte bara om jag har för många mål och för mycket press på mej på en gång? Borde man börja med små saker eller direkt bara bestämma sig och ha t.ex. belöningar till sig själv efter att man klarat av något? Någon som har erfarenhet? :)
 
 
Kramar!
 
 

 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0