I can only imagine

Hej på er! Var en tid sen senast. Har varit mycket festande två veckoslut i sträck och mycket skolarbete som tar över hjärnan snart.. Längtar så in i norden tills vi åker till Grekland med familjen.
 
I går var det körlektion igen än gång. Körde till Åbo med Laura. Shieeet körde ju nästan över en dam.. Tur att jag har en hel del körlektioner kvar, för det behövs verkligen!
Btw så håller jag på att bli galen här hemma i min mjuka säng. Har sån jäkla lust att gå och träna till gymmet!! Har världens roligaste rinnande näsa och trevlig hosta på g. Minns ännu tydligt när Vicke sa "det är just såhär man blir sjuk då man är inne och dansar först och sen står ute och fryser" när vi stod utanför Frendi förra veckoslutet.. Och så gick det också. Undrar om han också är sjuk? Hoppas man är frisk snart så man slipper och träna igen. :)
Vet ni vad sen har jag också tatueringsfeber och har haft ganska länge. Kanske efter sommaren? Ronja?
 
 
Tänkte göra ett inlägg till näst med bara "fest bilder" från senaste två veckorna. :D 
Kramis!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0