Randomtankar

  • Jag är trött på vår skola :<
  • Jag har fått sån jävla lust att böja på gymmet igen!!!!
  • Jag har börjat sova tupplurer efter skolan varje dag och har gjort det en tid :D
  • Heidi fyller 18 om 11 dagar huhhu :O
  • Agnes har jätte bra sånger :)
  • Just nu lyssnar jag på Agnes - One last time 
  • Vill ha tatuering men är för rädd att laga och för att ångra mej ;<<<
  • Jag har kommit fram till att jag är jätte blyg för nya människor & platser :((
  • Skulle vilja ha muskligare armar och fastare ben & rumpa och lite finare mage :D
  • Jag har fått två par nya skor som jag är totalt förälskad i!!!
  • Saknar sommaren lite nu :/
  • Snart är det abibal jejejeje och min klänning har kommit ;)
  • Jag kollade igenom alla Jersey Shore sesonger på jullovet haha :D
  • Jag har blivit mycket sämre på att stava på engelska & svenska :S
  • Jag älskar Snookis eller Nicoles stil från Jersey Shore :):):)
  • Jag saknar min bästa simkompis från åbo!
  • Jag skulle vilja testa färga håret sådär pastellrosa eller pastellaprikos XD
  • Längtar till att få söka in i nya skolor och göra någog mer kreativt (om jag kommer på vart jag vill) ;D
     
    Ok nu räcker det :):):):)
     
     
    Gammal bildis
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0