Ny vecka snart igen!

Hej på er! Igen har det gått en vecka, helt sjukt hur tiden går snabbt! 
Här är bilder från min vecka :)
 
Var och tittade på när min duktiga målvakts (pojkväns) träning.
 
Har lyckats med att äta ganska hälsosamt hela veckan (förutom på veckoslutet) haha :D
Kul att jag tittade på fearfactor när dom åt och badade i blodiglar då jag åt bönor..
 
 
 
Var på Sportsgyms 20 års fest (med 90 tals tema) på både spinning & dance ;)
 
 
Var servitris på Sportsgyms 20 år fest för personalen :)
 
 
Var på keikka i Brankkis!
 
 
+ Mycket annat såklart! 
Men hoppas ni har haft en super vecka och är laddade för den nya veckan ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0