Ny header!

Som ni säkert märker har jag fått en ny header! Den är faktiskt made by Linn! Superstort tack för det Linn! Hennes blogg är btw: http://coldasyouu.blogg.se/ 
 
I min vardag har det annars inte hänt något så hemskt märkvärdigt.. Eller jo, jag har börjat gå på gymmet igen haha! Har varit på både spinningar och tränat i salen med Ronja! I morgon blir det antagligen spinning igen wihoo! Har haft hela kroppen sjuk idag efter "Ronjas träning" som hon pinade mej med i går! :D Men bra känns det och jag har faktiskt motivation att gå där igen. 
 
Andra saker som jag ser fram emot att jag ska börja köra bil riktigt snart för första gången! Eller ja, jag kan vell erkänna att jag har kört bil en gång förut med en person som jag hade något med för ganska länge sen haha. Tror dock inte det gick så bra... 
 
Annat kul som kommer hända i mitt liv? Joo! Jag ska iväg till Axell (Yrkkis) nästa vecka och vara där två dagar och bli sminkad av en vän. Hon ska sminka och fixa mej som Tingeling! Aaaw! Kommer bli riktigt kul! Har alltid drömt om att bara få sitta stilla och bli sminkad och fixad av någon annan! ;)
 
Tror det räcker med text nu för nu slutade min fantasi flöda, så får bli lite bilder från senaste dagarna!
 
 
Wow.. Nu börjar det!
Suddiga bilder på mej och älsking tagna idag
Ronja tyckte jag behövde ett tränings schema.. Haha gulle :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0