Min dag i bilder

Dagen blev visst lite bättre efter att jag hade provat min klänning, varit på spinning och ätit ordentligt med mat. :)
 
En trött och irriterad Laura...
En glad och svettig Laura! :D
Mmmm naturell yoghurt? youghurt? vahh hur skrivs det??? och hallon & appelsin :D
Brööööd 
 
Joo. Altså jag var och prövade min abibalsklänning idag! Den måste ännu kortas lite till, sen är den perfekt! Väntar så på att få använda den ordentligt och fixa sminket (eller det gör Heidi) och håret och dansa iväg på abibal! Och nej inga sneakpeak bilder före dagen kommer ;) Abibalen är den 13onde alltså supersuper snart!
 
Puss & kramis :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0