Living hard just like we should

Nu var första körlektionen avklarad! En gång var jag påväg i diket, men det gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade trott! Och jävligt roligt var det! Väntar redan på nästa gång jag ska köra!
 
I morgon blir det finskaprov och sen ledigt hela resten av dagen och fest på kvällen! Ganska skönt med prov i morgon faktiskt! Finskan är något som brukar gå ganska bra för mej. Hoppas det går bra i morgon också!
Idag blir det btw spinning igen.. Har ännu sjukare i musklerna i dag än vad jag hade i går.. Men många säger att det är skönt att träna då man har muskelvärk så tänker köra på spinning idag! 
 
 
Bilder som på något konstigt sätt passar in i mitt liv just nu.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0