Måndag igen

Mina tankar just nu:
 
+ Har spenderar en jätte kul dag med Bex idag
+ Jag börjar 25 över elva i morgon!
+ Jag har frissatid på fredag wihuu
+ Jag fick lön för några dagar sen
+ Gulle kommer hit och sova i morgon
+ Jag har kanske abibalsklänning fixad
+ Min sköna säng och mitt duntäcke väntar på mej 
+ Jag fyller 18 om ett halft år (haha är inte det minsta desperat)
 
- Hostan, ont i halsen, snuvan och huvudvärken skulle kunna hitta någon annan att pina
- Mitt rum ser ut som en soptipp
- Kom fram till att jag saknar gamla tiderna med mina vänner
- Skolan tar allt för mycket på krafterna
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0