Veckoslutet

Har varit som en berg och dal bana (stavning?) för mej. Fredagen var världens mysigaste med bl.a. "middag" med Ronja hos henne på håltimmarna, bakning hos Joe, utgång med Heidi och mera mys hos Joe! Helt underbar dag för min del! 
Lördagen sen igen var lite.. Hmm.. Vad ska man nu säga? Skrik & gråtdag? Kanske? Men som tur ordnar alltid allt sig till slut, tack och lov för det!
Idag var vi och kollade på minipojkarnas handbollsmatcher med Joe. Gud vad duktig man kan vara för att vara så liten! Helt ofattbart! Efter matcherna tog jag en liten shoppingtur helt ensam medan mamma och lillebror var och tittad epå bio. Hittade faktiskt en hel del. Åh skulle ha kunnat köpa typ 5 kjolar men var så snol på mina pengar att jag inte köpte en enda haha..Nu har dom mycket fina kjolar i butikerna! Blev en några blusar, en glittrig kofta och en ögonskuggspaliett istället. Är superkär i allt glittrigt och paljettit just nu, man ser det överallt och det är supersnyggt!
 
Dålig bild på det jag köpte :(
 
Jag på fredagen :)
 
Hoppas ni har haft ett bra veckoslut och är laddade för ny vecka igen ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0