Nemen heej på er!

Har haft en liten paus från bloggen som ni kanske märkt? Har helt enkelt inte haft inspiration att blogga. Lovar inte att jag nu heller "binder mej" så att jag bloggar varje dag men ska försöka. 
 
Mycket har det hänt på sistone också tror jag?! Ny period i skolan har börjat, jag har börjat bilskolan och jag närmar mej 18! ;) Okei egentligen är det hur kul som helst och ser verkligen så mycket fram emot att vara myndig, medan det på samma gång känns väldigt ledsamt på många sätt.. Jag menar vart fan for alla dessa år egentligen? Tycker jag var en osäker 13 åring just? Tänker i alla fall fortsätta vara barnslig fast jag fyller 18, jag menar förväntas 18åringar bete sej mer vuxet och moget? Tycker på något sätt att det är så? Eller är det bara jag som tycker det och jämför mig själv mej ett år äldre? :D
 
Önskar på något sätt att tiden skulle kunna stanna lite medan jag på samma sätt längtar så himla mycket att fylla 18 å göra vad jag vill haha, som t.ex. ta en tatuering.. 
 
Inspiration:
 
 
Hoppas ni har haft det bra och har det bra nu också :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0