Höstlov!

Jävlit skönt med höstlov så man får vila lite från skolan! Idag blir det att bara ta det lugnt och mysa lite med några flick kompisar och kanske äta något gott. I morgon mitti åker jag iväg till Dragsfjärd till min mormor med mamma. Vi åker hem redan på fredag, så vi är bara en dag i dragsfjärd för att min pappa och min andra bror kommer nämligen hem från Barecelona på fredag. Saknar dem faktiskt konstigt mycket. 
Idag har jag varit en pojkflicka med Joes byxor, Joes t skjorta, Joes tröja, Joes skor och pappas fula mössa. Vi hade en ombyttaklädersdag i skolan, kul omväxkling och skönt med lösa kläder! 
Nu tror jag att jag ska ta och städa mitt rum lite och göra det mysigt. På tal om mysigt så hade jag världens mysigaste dag i går. Tillbringade några timmar med en liten bebis (Joes systers) och sedan var jag på bio med Joe. 
 
 
Trevligt höstlov btw!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0