Finally found you

I'm in love with Enrique Iglesias nya låt!
Kolla in videon han blir ju bara snyggare för varje år.. Som ni säkert har märkt gillar jag gossar med bruna ögon och mörkt hår.. Hehe.. :)
 
Idag är det fredag och livet ler! Ska på bio med Joes familj och Joes bror. På James Bond! Jag som aldrig har sett en enda bond film haha.. Men kul ska det bli! Efter filmen blir det ännu mera mys hos Joe och på lördag är det halloweenfest! Igen! :D Fast nu är det Kattanfest som gäller! Kör på samma "kostym" jag hade i Furulund, altså arméklädsel! Sa ju att jag skulle sätta in bilder på klädseln, vilket jag inte ändå kom i håg. :( Ska försöka mitt bästa med att ta bilder nu!!
Kommer altså bli ett roligt veckoslut igen, hoppas jag! :)
 
 
 


Kommentarer
Victoria

voi gulle vännen tack! hahaha , själv ser du no sådär 12345 gånger bättre ut än mig! :D hihi! men tack ja ble super glad! :D

2012-11-11 @ 20:29:27
URL: http://jinxedv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0