Wohoooo

Fick lön idag! Åhh guud vad skönt! Tänkt att det var fyra veckor sedan jag var första dagen på Malmkulla! Sjukt hur tiden har gått snabbt! Snart, riktigt snart får jag börja njuta av sommarlovet! Jobb i morgon, ledigt på måndag, jobb på tisdag, ledigt onsdag och jobb på torsdag. Sen börjar sommarlovet! Om jag inte erbjuds mera jobb då, vilket skulle vara kul, eftersom jag trivs så bra där! :)
Vet ni hur jäkla shoppinhsugen jag är just nu när jag fått lön och allt! Bara att försöka ta det lite lugnt nu bara.. Vill inte hassa hela min lön på några veckor som förra sommaren..
 
Jag och Bex förra sommaren! Saknar dej tard! :(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0