Första riktiga inlägget woho ;)

Tänkte börja berätta lite kort om mig själv. Jag är altså en 17 år gammal flicka från en liten stad som heter Pargas (nära Åbo), som bor med sin mamma, pappa, två lillebröder och en liten hund. En underbar pojkvän har jag också och världens finaste vänner, enligt mig. På min fritid älskar jag att vara med mina vänner & pojkvännen, fotografera (=göra allt som man kan använda sin fantasi till), samt spela handboll och fotboll.
Min personlighet kan beskrivas som väldigt fnissig, tankspridd, snäll, för det mesta positiv och hjälpsam. Eller? :)
I denna blogg kommer jag lägga ut bilder på sådant som jag anser som fint,inspirationskällor, intressant, viktigt och roligt!
Hoppas ni gillar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0