Känner mej töntig än en gång

Lyssnade på "Vårens första dag" som Myyri och hennes syster uppträdde med för gamlingarna och tårarna började falla.. Mycket känslor som kom upp på en gång: Att Myyri åker iväg långt bort till ett helt år, hur fint det lät när de sjöng, gamla människorna: att de inte har länge kvar, hur tacksam man borde vara för varje dag man lever o.s.v..
Myyri har känt dej sen ettan och har alltid tänkt att du är en väldigt snäll person som aldrig verkar rädd för någonting. Med din sång t.ex. du vågar liksom stå framför många, många människor och sjunga. Något som jag aldri i hela mitt liv ens skulle kunna föreställa mej att göra.. Och dethär med att åka långt bort för ett helt år är också något som jag inte skulle våga. Är inte alls lika modig som du. Jag har alltid tänkt att du är en sådan person som vet vad den vill och har stora drömmar som du påriktit förverkligar! För du är en bestämd person (på ett bra sätt altså)! En egenskap som jag gärna skulle kunna ha.
Men som sagt ska du ha en underbar resa och njuta av varje stund du kan och komma hem som samma underbara Myyri som vi alla tycker så mycket om! <3
 
 
Bild på Myyri!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0