Älskar denna tid på året!

I går vi fick altså veta vem som blev Pargas Lucia 2012 och det blev Emma som de flesta säkert läste på fb redan? Grattis Emma! 
 
Shit det är ungefär en vecka kvar till Luciadagen! Sen börjar de spännande grejorna hända (uppträdanden då). Är inte nervös just nu men nervositeten hinner nog komma..Senast till Luciadagen.. I går provade vi förresten kläderna vilket fick hela grejen och kännas ännu mer verklig och påriktit! Sångerna går bra tycker jag måste bara öva på sångtexterna lite till så jag kan dem utantill då det väl gäller. Nog om Luciaprat. :D
 
Idag har jag vaknat hos en trött Joe, varit i skolan, bilskolan, städat lite och hunnit göra ett julkort! Älskar att göra personliga julkort bl.a. för att personerna man ger julkort till brukar uppskatta att man satt mycket tid på dem och gjort dem fina + att jag själv blir jätte glad om jag får ett. :) 
 
 
Typ såhär glad som Joe är på denna bild :---------)
 
Kramis!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smilesforyou.blogg.se

Bilder, tankar & kärlek

RSS 2.0